Ontwikkeling nieuwe identiteit voor kwekerij Amarantis

Bedrijf: Kwekerij Amarantis (voorheen ’s Gravenhof) 

Het project

  • Communicatie
  • Strategie
  • Begeleiding naar een andere uitstraling
  • Duur: augustus 2016 - november 2017
  • Rol: Interim manager

Verbinden door middel van slimmere samenwerking en communicatie tussen afdelingen. De ambitie van de eigenaar om zijn droom en visie om te buigen naar echt zijn eigen handtekening. Dit heeft geresulteerd het bedrijf te begeleiden naar een andere uitstraling alsmede look & feel. Het bedrijf passend bij de eigenaar, met als hoogtepunt dat te vieren met een nieuwe naam!

"Waar Leo binnenstapt gebeurt wat! Leo weet de mensen met wie hij werkt op een natuurlijke manier te prikkelen en in beweging te krijgen. Waarbij het spiegelen van eigen gedrag en daarbij het soms opzoeken van de gezonde confrontatie de sleutel is tot nieuwe zelfinzichten. Met deze aanpak weet hij ook teams in beweging te krijgen en begrip tussen teamleden te versterken. Dit heeft in ons team een prachtige transformatie opgeleverd met als resultaat een gewaardeerde plek in de organisatie voor alle teamleden."
Jan Pieter van der Houwen
Amarantis B.V.

Andere cases